Fandom

Men of Valor вики

РПД

45статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
РПД

 РПД (RPD) — ручний кулемет Дегтярьова. Лента складається з 100 патронів. У цієї надміцної м`ясорубки один, але серйозний недолік: перезарядии її на середині ленти неможливо.

7,62-мм Ручний кулемет Дегтярьова ДПРедагувати

Загальні відомості і характеристика

Кулемет був створений. А. Дегтярьовим в 1926 році і прийнятий на озброєння в 1927 році під назвою "7,62-мм ручний кулемет ДП (Дегтярьов-піхотний)".

Це була вдала конструкція. Кулемет був простий, надійний і технологічний. За своїм бойовим якостям він перевершував іноземні зразки, у тому числі і німецький ручний кулемет MG-13.

Живучість кулемета була доведена до 75-100 тисяч пострілів при нормі 100 тисяч. Витрати часу на його виготовлення були в 1,5 рази менше, ніж на закордонні зразки.

Коли під час Другої світової війни Фінляндія отримала в якості трофеїв велика кількість кулеметів ДП, то припинила випуск ручних кулеметів "Лахті" і перейшла на ручні кулемети ДП. (Патрони у Фінляндії тоді були однотипні з росіянами.) За високу надійність фінські солдати ніжно називали його "Ема".

Автоматика кулемета працює за рахунок енергії порохових газів, що відводяться з каналу ствола через бічний отвір.

Запирання каналу ствола здійснюється двома симетрично розташованими щодо вертикальної площини бойовими упорами, що входять в зачеплення з стовбурною коробкою.

Ударно-спусковий механізм ударникового типу дозволяє вести тільки автоматичний вогонь.

Прицільні пристосування відкритого типу складаються з мушки і секторного прицілу, основу якого є корпусом засувки магазину.

Запобіжник важільного типу при включенні блокує спуск.

Живлення кулемета патронами здійснюється з плоского дискового магазину з радіальним розташуванням 47 патронів в один ряд кулями до центру.

Охолодження ствола повітряне. Ствол зроблено важким.

Кулемет забезпечується відокремлюваними сошками.

Основні дані
Калібр 7,62 мм — Патрон 7,62×54R
Вага: з сошкою 8,4 кг — спорядженого магазину 2,8 кг — в бойовому положенні 11,9 кг
Довжина: загальна 1266 мм; ствола 590 мм
Початкова швидкість кулі 850 м/сек
Темп стрільби 600 постр./хв
Практична скорострільність 80 постр./хв
Прицільна дальність 1500 м
Ємність магазину 47 патронів

Ручний кулемет Дегтярьова (РПД)Редагувати

Модифікацією ДП під новий патрон, а, фактично, в принципі новим кулеметом став Ручний кулемет Дегтярьова (РПД)

7,62-мм ручний кулемет Дегтярьова (РПД, Індекс ГАУ - 56-Р-327) - радянський ручний кулемет, розроблений в 1944 році під патрон 7,62×39 мм.

На озброєння був прийнятий в 1944 році і знаходився в строю до 1959 року, коли на зміну прийшов ручний кулемет М.Т. Калашникова ПК. Кулемет РПД виробляється за ліцензією в Китаї під назвою "Тип 56" і "Тип-1", а також у Північній Кореї як "Тип 62".

Читати щеРедагувати

Категория:Зброя Men of Valor Категория:В`єтнамська зброя Категория:Короткі статті

Випадкова вікі