Fandom

Men of Valor вики

M1911

45статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
307 × 200px
Кольт M1911 (А1) — самозарядний, напівавтоматичний пістолет під патрон .45 ACP. Був розроблений Джоном Мозесом Браунінгом у 1910 році (US Patent 984519). Пістолет був на озброєнні ЗС США протягом вісімдесяти років. З 1911 до 1990 р. уряд США закупив 2,7 млн. пістолетів Кольт M1911. М1911 широко використовувався під час Першої світової війни. У свою чергу модель А1 отримала розповсюдження у Другій світовій, Корейській та В'єтнамській війнах. Кольт знову використовувався під час операції «Буря в Пустелі».

КонструкціяРедагувати

180 × 135px
Зброя дуже проста і складається з трьох головних частин: рамки, ствола і кожуха затвора, який рухається вперед і назад по напрямних, вбудованих в рамку. У задній частині кожуха розташований затвор, в якому знаходиться ударник і викидач. У рамку рукоятки вставляються магазин, спускова скоба, курок і рукоятковий механізм запобіжника, що блокує курок, не даючи йому рухатися до тих пір, поки рукоятка повністю не обхоплена рукою. Ствол з'єднаний з рамкою пістолета за допомогою сережки що качається, розташованої під казенною частиною ствола і забезпечує замикання і відмикання ствола.

Модель А1Редагувати

Після використання пістолета американськими військами під час Першої світової війни були внесені незначні зміни в конструкцію Кольта: #Був подовжений запобіжник на рукоятці. #Злегка змінено форму рукоятки. #Укорочений курок. #Зменшена спускова скоба (а ззаду спусковий скоби були зроблені вирізи аркової форми). У 1926 році пістолет отримав найменування «урядовий М1911А1». З тих пір ніяких змін в конструкцію не вносилося.

Ударно-спусковий механізмРедагувати

250 × 177px
Ударно-спусковий механізм курковий, одинарної дії. Бойова пружина кручена циліндрична, розташована в рукоятці позаду магазину, зусилля на курок передається через тягу. Ударник підпружинено для запобігання випадкових пострілів. Спуск рухається повздовж в пазах рамки пістолета. Запобіжників два: один блокує шептало і затвор, другий — спускову тягу. При включенні запобіжника курок може залишатися на бойовому взводі (англ. Cocked and locked), цим компенсується недостатня оперативність УСМ одинарної дії. Крім того, передбачений запобіжний взвод курка.

Деталі пістолета:Редагувати

114 × 120px
120 × 61px
120 × 84px
120 × 52px

Категория:Зброя Men of Valor Категория:Американська зброя Категория:Пістолети

Випадкова вікі